Bel Mister Hippo

Mister Hippo bestellen

Bestel nu meer informatie

Zoek in de database van Mister Hippo

Als u vragen heeft, kunnen wij die telefonisch of via de live chat op de website, direct voor u beantwoorden. Ook is het onderdeel van de service van Mister Hippo dat de loodgieter bij u thuis altijd open staat voor vragen. Hij zorgt ervoor dat voor u alles duidelijk is. Hieronder zijn alvast enkele vragen en antwoorden te zien die vaak worden gesteld.

 

Voor welke klussen kan ik Mister Hippo benaderen?

Mister Hippo werkt samen met ervaren vakmannen. Door het grote en professionele netwerk van Mister Hippo kan bijna elke klus worden geklaard. Dus wilt u een reparatie, vervanging of onderhoud aan uw afvoer, leiding, badkamer, keuken, toilet, verwarming, kraan, fornuis, kachel of iets anders? Mister Hippo helpt u verder.

 

Wat zijn de kosten?

De kosten van de vervanging, reparatie of het onderhoud, verschillen natuurlijk per klus. Via telefonisch contact of een offerte aanvraag kan u de situatie voorleggen en kan de vraag voor u worden beantwoord. Goed om te weten is dat Mister Hippo nooit extra kosten rekent.

 

Wanneer kan ik Mister Hippo bereiken?

Mister Hippo is altijd bereikbaar, dat betekent 24 uur per dag, 7 dagen per week. Klik op het kopje contact om de verschillende manieren te zien waarop u Mister Hippo kan bereiken.

 

Hoe werkt de offerte aanvraag?

Een offerte aanvragen is geheel kosteloos en zonder verplichtingen. Ga naar het kopje offerte aanvraag, vul deze stap voor stap in en bevestig de aanvraag, meer hoeft u niet te doen.

 

Moet ik thuis zijn als de loodgieter langs komt?

De voorkeur van de loodgieter is dat er iemand aanwezig is bij de plek waar hij gaat werken, dit om misverstanden met bijvoorbeeld bezorgde buren te voorkomen. Als het echt niet anders kan, zou u dit telefonisch kunnen bespreken met Mister Hippo.